Ikasenpresako II barne azoka Tolosaldea LHII-n

2020.06.08

Abenduaren 19an, Tolosaldea LHII-an, “Lan prestakuntza eta orientabidea” alorrak antolatuta, Ikasenpresako II barne azoka ospatu genuen. Bertan, “Enpresa eta ekimen sortzailea” modulua egiten ari diren 2. mailako ikasle guztiek hartu zuten parte ikasturtean zehar sortutako ikasenpresekin, guztira 33 ikasenpresa izanik, 10 ziklo ezberdinetakoak.

Ikasenpresa bakoitzak bere produktu edo zerbitzuak aurkezteko aukera izan zuen. Denetatik zegoen: lanparak, mekanizatutako kaxak, giltzak zintzilikatzekoak, apaingarriak, bideojokoak, aplikazioak, 3Dko erramintak, garagardoz egindako gailetak eta askoz gehiago. Ikasleak oso ondo aritu ziren bai azokaren aurreko asteetan dena prestatzen (kartelak, txartelak, folletoak, produktuak,…) baita azokan bertan hurbiltzen zitzaienei azalpenak ematen eta demostrazioak egiten ere.

Azokaren iraupena bi ordukoa izan zen eta giro ederra sortu zen. Bisitari asko izan genituen, 1. Mailako ikasleak, gure irakasleak, Orixeko batxilergoko eta 4.DBHko irakasle eta ikasleak, baita ere Inmakulada Ikastolako zenbait ikasle eta irakasle. Guztiak ibili ziren oso gustora gure ikasleen eskaintzak aztertzen eta baloratzen eta zenbait kasutan erosketak egiten ere.

Leku ezin hobea izan genuen ekitaldia aurrera eramateko, eraiki berria dugun aretoa erabili baikenuen, erabilera anitzetako oso aproposa izango dena.

Oso positibotzat baloratzen dugu esperientzia, hurrengo ikasturtean III azoka antolatzeko animatu gaitu.