EU | ES | EN

Global Training Bekak. Atzerrian lan egin nahi duzu 6 hilabetez?

Goi mailako zikloa amaituta baduzu eta 30 urte ez badituzu bete hau da zure aukera

Azken Berriak

HAZI – Bertako altxorrak dastatzeko aukera

2017.06.19

Ikasturte bukaera aldera, ingurumen batzordeak antolatua, Getariara joan ginen Euskal Label Berme marka duten hiru ekoizle bisitatzera. Gure inguruko zenbait produktu ezagutzeko eta dastatzeko aukera izan genuen, tomatea, txakolina eta eztia, hain zuzen ere.

Jatorduko produktuak Euskal Labelek jartzen zituen eta ikaslek, irakaslek eta langileek (denera 41 pertsona joan ginen), eguraldi beroa lagun, leku ikusgarriak ezagutu genituen. Bisitatutako lehen lekua, GIEZ-BERRI, Getariako eztitegia izan genuen. Kalitate handiko eztiaren lan prozesua azaldu ziguten, eztia, propoleoa, polena, gela, trifasikoa... bada aukera.

Ondoren, ELKANO (1830koa) upategiko mahasti azpian, bertako nagusiak, beraien 4 hektareatan, 50.000 kilo txakolin nola kudeatzen dituzten azaldu zigun. Bukatzeko, Getariako Askizu auzoko AGOTE AUNDI jatetxean, tomatea, piperrak, arrautzak, okela, oilaskoa, gazta, intxaurrak, irasagarra, ardoa, sagardoa eta txakolina,… denetatik dastatu genuen. Zerbait gehiago nahi?.

Txango interesgarria izan zen, ikasleen portaera bikaina eta, denon arteko harremanak lantzeko aukera paregabea!!!

fp ikaslan elebasque

Ikastaroren bat egin nahi duzu?

Behin-betiko ikastaroen zerrendak eta datak.

Tolosaldea LHII Teknopolis saioan

youtubefacebooktwitterscribd