EU | ES | EN

Heziketa-Zikloetarako Sarbide Probak

Izena emateko epea gure ikastetxean: 2019ko urtarrilaren 7tik 18a arte, biak barne.

Langile, autonomo eta lan bila daudenentzako doako ikastaro eskaintza

Lanbidek eta EGF-k osotasunean subentzionatuak.

Paueko eta Iruñeako ikastetxeekin elkartrukea burutu dugu

2019.0116

Hiru egunez, Paueko BTP CFA Pyrenées Atlantiques eta Iruñako Virgen del Camino CIP ikastetxeetako ikasle eta irakasleak gure ikastetxean izan dira elkartruke egitasmo baten baitan. Guztira 12 ikasle eta 4 irakasle etorri dira eta Mantentzeko ikasleekin batera aritu dira elkarlanean.

Ikastetxean egon diren bitartean, ETHAZI metodologia kolaboratiboa praktikan jartzeko aukera izan dute jarduera ezberdinak garatuz. Bide batez, zenbait kirol eta kultur ekintzak ere egin dituzte.

Horretaz gain Pasaiako Albaola euskal itsas-kultur faktoria bisitatzeko tartea ere aurkitu dute. Bere egonaldia Tolosa eta bere inguruak ezagutzeko baliagarria izan da, baita Nafarroako eta mugaz bi aldeetako beste ikastetxeekin harremanak sendotzeko ere.

Aurrera begira gure ikasleak Iruñeara eta Pauera joatea aurreikusten da, beste ekintza batzuk burutzeko. Proiektu hau PyireneFP egitasmoaren baitan burutu da eta bertako diru laguntza jaso du.

Pauso Berriak proiektua bultzatzen

2019.01.07

Proiektu hau bultzatzeko asmoz, Tolosaldean abian dagoen zenbait esperientzia jaso dugu, bakoitzaren bizipenak ezagutzeko eta beste taldeak anima daitezen. Edurne, Iosu, Iñaki eta Naiara dira gure protagonistak.

Eskerrik asko proiektuan sinetsi eta parte hartzen duten guztiei.

Ikasenpresa azoka burutu dugu ikastetxean

2018.12.30

Atzo, abenduaren 19an, Tolosaldea LHIIko lehenengo Ikasenpresa barne-azoka ospatu genuen, LPO alorrak antolatuta.

19 ikasenpresek hartu zuten parte lehenengo edizio honetan, gure ziklo guztietako “Enpresa eta Ekimen Sortzailea” moduluko ikasle guztiak inplikatuta izanik. Bertan izan zuten aukera aurreko hiru hilabeteetan landutako produktu eta negozio-ideia aurkezteko, interesatuei beharrezko azalpenak emateko eta beraien eskaintza interesgarria egiteko erakusmahaiak antolatzeko (kartelak, eskuorriak, aurkezpen-txartelak,…).

Eguraldiak lagundu zuen eta giro polita sortu zen gure jolaslekuan, partehartzaile eta bisitariei esker. Musika eta pintxoak jateko aukera ere izan genuen eta horrek giroa alaitzen lagundu zuen.

Bisitariak ugariak izan ziren, ikastetxeko bertako lehenengo mailako hainbat ikasle, bertako zenbait irakasle, Orixe Institutuko ikasle eta irakasle batzuk, Tknikako Ikasenpresa koordinatzaileak eta baita udaletxeko ordezkaritza bat ere.

Ez dugu oraindik balorazio sakonik egin baina denak ados gaude ekitaldi arrakastatsua izan zela esatean, hurrengo edizioetarako zer hobetzerik badago ere. Hurrengo ikasaturtean 2. edizioa antolatzeko motibazioa eman digu lehenengo honen emaitza ikusteak.

Eskerrak eman nahi dizkiegu ekitaldi honek arrakasta izan zezan lagundu duten guztiei.

Ikasketa amaierako Kutxa Fundazioak emandako sari banaketan ikastxeko bi ikasle sarituak izan dira.

2018.12.17

42 edizioan eta urtero bezala, Kutxa fundazioak, 2017/2108 ikasturtean, goi mailako ikasketak egin dituzten ikasleen espediente akademiko onenak saritu ditu, tartean, gure ikastetxeko administrazio eta finantzak zikloa, heziketa dualeko sisteman ikasi duten bi ikasle, Olatz eta Unai, egon dira. Zorionak!

Asteburu honetan, Tolosan, energia azoka ospatuko da

2018.12.12

Energia garbiaren eta eraginkortasunaren inguruko ezagutza eta teknologia jendartera gerturatzeko helburuarekin Energia Azoka ospatuko da Tolosako Triangulo plazan.

Eguzki-energia termiko eta fotoboltaikoa, biomasa-galdara, zoru radiantea, argiteri eraginkorra, ibilgailu elektrikoak, termografía, etabarrekoen inguruko dibulgazio-gurdiaz eta panelez gain, Tolosaldea LHII-ko (Mantentze zikloko) ikasle/irakasleak bertan izango dira behar diren azalpenak emateko eta zalantzak argitzeko.

ikaslan

elebasque